top of page
Search

Nároky na obce se neustále zvyšují, technologie však pomohou

Trendy a standardy 21. století kladou na samosprávy nemalé, dříve nevídané, nároky. Požadavky a očekávání zákazníků (tedy obyvatel) jsou vysoké. Zákazníci jsou čím dál tím víc zhýčkání a očekávají vyšší standardy služeb. Náročnost na poskytování služeb se neustále zvyšují. I samosprávy se musí přizpůsobit a používat nejnovější technologie – například rozšířenou realitu, cílenou a adresní komunikaci apod. Avšak nové trendy vyžadují znalosti, vědomosti a know-how, a to na úrovni školených specialistů. Jak tedy docílit, aby byly samosprávy připraveny?


Za „předáváním informací“ se nachází množství úkonů: správa dat, vytváření informací, nastavení komunikace, plánování komunikace, řízení a zacílení komunikace. To je nelehký a časově náročný úkol, který vyžaduje vyškolené a zkušené pracovníky. To je však problém i pro soukromý sektor, natož pro samosprávy (které se mají věnovat jiným aktivitám). Odpovědí je „technologie“. Technologie, které doplní znalosti a vědomosti.



Vážené samosprávy. Víte, jak budete své obyvatele informovat o dění ve vašem katastru? Jak dáte vědět obyvateli o usnesení ze zasedání? Jak předáte informaci o stavebních úpravách. Jak pozvete návštěvníky regionu do vaší obce? Jak se zeptáte obyvatele na jeho názor? Jak vytvoříte a naplánujete anketu? Jde to vše a na jednom místě, v naší službě Arthur.


Máte možnost zadávat informace na své stránky, případně předávat na portály partnerů. Máte však takový postup pod kontrolou? Je pracnost vysoká? Jste spokojeni s množstvím oslovených obyvatelů (zákazníků)? Přemýšleli jste někdy nad tím, zda vynaložené úsilí odpovídá množství oslovených odběratelů informací (toto se označuje výrazem „konverze“)?


Pokud něco děláte opakovaně a soustavně, je to otravné a únavné. Jak tedy může služba Arthur pomoct samosprávám? Služba Arthur obsahuje několik "vychytávek", které jsou navrženy k tomu, aby samosprávám zjednodušili život. Základem je cílená propagace informací skrze mobilní aplikaci. Naše mobilní aplikace prostě ví, kdo je vašim občanem, případně návštěvníkem a tomu předkládá informace, které propagujete. Takže jak snížíme nároky na vaše pracovníky?


O data se stará víc lidí

Přístup do rozhraní Arthur, které využívá náš zákazník, je více uživatelský. Zákazník má účet pod kontrolou, je Správcem. Avšak, záleží pouze na zákazníkovi, kolik lidí se o účet a data stará.


Automatizované přebírání záznamů

Služba Arthur v sobě zahrnuje možnost automatizovaného zpracování a stahování dat. Pokud má samospráva partnery, kteří připravují data nebo data již existují například na portále provozovaném zákazníkem, můžete tyto informace zákazník předávat do naší správy (Arthur) zcela automatizovaně. Data systém stáhne a ty se potom automaticky zobrazují obyvateli. Arthur nabízí několik možností, jak dostat data do mobilní aplikace bez další vícepráce.


Virtuální databáze

Součásti služby Arthur je Virtuální databáze. Je to služba určená pro zákazníky, kteří jsou složeny z více subjektů. Typicky mikroregion. Ten má víc členů. Virtuální databáze funguje na principu sdílení zodpovědnosti. V případě mikroregionů to funguje tak, že každá obec má k dispozici své vlastní rozhraní. Nicméně Virtuální databáze nabízí možnost sdílení spolupráce. Tedy samosprávy navzájem pomáhají a zastupují se. Například, máme zákazníky (mikroregiony), kteří společně vstoupili do naší služby. Nicméně o živá data se jim stará informační centrum. Platí však, že každá obec (člen mikroregionu) může sama za sebe vkládat a spravovat své oznámení.


-- Vlapon --

23 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page